Vijesti

Ožujak 30, 2020

Danas (ponedjeljak) je u prostorijama Općine Čađavica, uz nazočnost načelnika Općine Mirka Rončevića, načelnika Stožera civilne zaštite Petra Budimira i stručnih službi Općine Čađavica, održan sastanak na kojem su sudjelovali i predstavnici PP Slatine na čelu s pomoćnikom načelnika PP Slatina Nenadom Lankom.

Prema riječima sudionika sastanka, zaključeno je da je stanje pod kontrolom nadležnih službi i kako nema problema u provedbi propisanih mjera.

– Odluke nadležnih institucija se provode, propusnice se izdaju u skladu s potrebama građana vodeći računa da se dnevne migracije svedu na najmanju moguću mjeru, a to znači dosljedno pridržavanje odluka. Odgovornost na građanima je da poštuju zabranu, te da napuštaju mjesta prebivališta i stalnog boravka samo i isključivo uz potvrdu koja je izdana od nadležnog tijela. Pripadnici dobrovoljnih vatrogasnih društava s područja općine Čađavica, u suradnji s policijskim službenicima, provode nadzor prometa na punktu u Gezincima gdje nema većih kolona i zastoja – zaključeno je na sastanku.

Ožujak 24, 2020

Obavještavamo sve stanovnike da je Stožer civilne zaštite Virovitičko-podravske županije donio Odluku o privremenom zatvaranju prometa na dionicama županijskih i lokalnih cesta na području Virovitičko-podravske županije koje graniče sa susjednim županijama, a Županijska uprava za ceste Virovitičko-podravske županije Odluku o privremenom zatvaranju prometa na svim županijskim i lokalnim cestama koje graniče sa susjednim županijama za sva vozila i Kartu sa prikazom lokacija zabrane prometovanja.

Tekstovi Odluka i karta u nastavku:

Ožujak 23, 2020

Poštovani,

obavještavamo mještane Općine Čađavica da će se propusnice o napuštanju mjesta prebivališta i stalnog boravka za obavljanje vitalnih obiteljskih razloga, poput pružanja srbi djeci ili starijim osobama ili kupnje hrane i osnovnih potrepština izdavati na način da se telefonskim putem ( viber, WhatsApp )  ili e-mailom podnese zahtjev koji je potrebno ispuniti i potpisati.

Svi zahtjevi podneseni radnim danom u vremenu od 8-11h biti će obrađeni isti dan, svi ostali idući radni dan. Prilikom podnošenja zahtjeva svi podnositelji zahtjeva biti ćete obaviješteni o vremenu kada mogu doći po isti, odnosno propusnica će se poslati podnositelju zahtjeva telefonskim putem ( viber, WhatsApp )  ili e-mailom.

Prilikom telefonskog podnošenja zahtjeva potrebno je navesti ime, prezime, i razlog izdavanja propusnice.

Prilikom prijave elektronskim putem potrebno ispuniti propusnicu koja se nalazi na stranicama Općine Čađavica.

MOLIMO GRAĐANE DA NAZOVU UNAPRIJED, A ZA IZDAVANJE PROPUSNICE JE POTREBAN  OPRAVDAN RAZLOG

 

Broj mobitela na koji se predaje zahtjev za izdavanje propusnice:

Zamjenik načelnika Stožera Civilne zaštite Branimir Peterfai: 099/350-8872

 

POSLODAVCI SU OBAVEZNI OBAVIJESTITI STOŽER CIVILNE ZAŠTITE OPĆINE ČAĐAVICA KOME SU I NA KOJE RAZDOBLJE IZDALI PROPUSNICU na e-mail: opcina@opcina-cadjavica.hr

U nastavku:

 

 

 

Ožujak 23, 2020

Točka I.: S obzirom da na pojedinim područjima postoji znatno povećani rizik od prijenosa bolesti COVID-19, a kako bi se smanjila mogućnost daljnjeg širenja bolesti, zabranjuje se napuštanje mjesta prebivališta i stalnog boravka. 

Točka II.: Zabrana iz ove Odluke ne osnosi se na:

     a. promet i kretanje nužno za opskrbu navedenih područja,

     b. dnevne migracije zaposlenih u službama bitnim za: pružanje zdravstvene i veterinarske zaštite, dostavu lijekova i sanitetskog materijala, održavanje komunalne djelatnosti, vodoopskrbe i odvodnje, opskrbe plinom i strujom, zaštitarske službe,

     c. izvješćivanje javnosti,

     d. stanovnika koji zahtjevaju hitnu medicinsku skrb,

     e. iz vitalnih obiteljskih razloga, poput pružanja skrbi djeci i starijim osobama ili kupnje hrane i osnovnih potrepština

     f. putovanja na posao i s posla, ako je obavljanje posla neophodno i ne može se obaviti od kuće, 

     g. žurne i operativne službe koje sudjeluju u sprječavanju širenja bolesti COVID-19.

 



Točka III.: Prilikom ulaska i izlaska s područja prebivališta i stalnog boravka moraju se poštovati sljedeće mjere: 

  • socijalnog distanciranja
  • ne zadržavanja na javnim prostorima
  • posjedovati valjanu propusnicu koja se nalazi u Prilogu I. Odluke. 

Propusnice za ulazak i izlazak s područja prebivališta ili stalnog boravišta izdaju, ovjeravaju i potpisuju: 

  • za okolnosti iz točke II.a, II.b, II.c, II.f i II.g odgovorne osobe u pravnoj osobi
  • za okolnosti iz točke II.d izdaje izabrani liječnik obiteljske medicine i 
  • za okolnosti iz točke II.e nadležni stožer civilne zaštite

Stožeri civilne zaštite i Ravnateljstvo policije dužni su osigurati provedbu i nadzor provođenja mjera iz ove Odluke. 

Cijela Odluka u nastavku:

 

Ožujak 22, 2020

Stožer civilne zaštite Republike Hrvatske donio je još jednu odluku kojoj je cilj smanjenje mogućnosti širenja zaraze koronavirusom. Naime, ovoga puta riječ je o skraćivanju radnog vremena trgovina, s ciljem zaštite djelatnika.

Sukladno Odluci o mjerama ograničavanja društvenih okupljanja, rada u trgovini, uslužnih djelatnosti i održavanja sportskih i kulturnih događanja, trgovinama kojima je dopušten rad određuje se radno vrijeme od 8 do 17 sati. A takvo će radno vrijeme omogućiti preraspodjelu djelatnika i učinkovitije upravljanje ljudskim resursima. Odluka je stupila na snagu jučer (21. ožujka).

Ožujak 21, 2020



S obzirom na ubrzano širenje i pojačani rizik prijenosa koronavirusa, uvodi se protuepidemijska mjera strogog ograničavanja zadržavanja na ulicama i drugim javnim mjestima na kojima se može istovremeno kretati i zadržavati veći broj osoba, u trajanju od 30 dana od dana donošenja ove Odluke.Stožer civilne zaštite Republike Hrvatske, dana 21. ožujka 2020. godine donosi Odluka o mjeri strogog ograničavanja zadržavanja na ulicama i drugim javnim mjestima.

Ova Odluka odnosi se na ulice, trgove, rive, parkove i sve ostale javne površine na kojima se može kretati i zadržavati veći broj osoba.

Stožeri civilne zaštite i Ravnateljstvo policije dužni su osigurati provedbu i nadzor provođenja mjere iz ove Odluke.

Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja i objavit će se u Narodnim novinama. 

Ožujak 21, 2020

S obzirom na znatno povećani rizik prijenosa koronavirusa prilikom korištenja javnog prijevoza, privremeno se obustavlja javni promet u trajanju od 30 dana od dana donošenje ove odluke. 

Privremena obustava odnosi se na:javni linijski promet putnika u unutarnjem cestovnom prometu, izuzev autotaksi prijevozajavni linijski prijevoz putnika u međunarodnom cestovnom prometujavni prijevoz osoba u željezničkom prometutramvajski i drugi javnogradski prometsve ostale nespomenute vrste javnog prijevoza (žičare, uspinjače, drugo)
Privremeno se, za vrijeme trajanja ove Odluke, zatvaraju i svi željeznički i autobusni kolodvori.

Stožeri civilne zaštite i Ravnateljstvo policije dužni su osigurati provedu i nadzor provođenja mjera iz ove Odluke. 

Ova odluka stupa na snagu danom donošenja, a primjenjuje se od 22. ožujka 2020. godine i objavit će se u Narodnim novinama. 



Ožujak 20, 2020

Stožer civilne zaštite općine Čađavica danas je u redu načelnika Općine Čađavica Mirka Rončevića održao sjednicu Stožera. Tema sjednice je bio je koronavirus.

 Zaključci sa sjednice su sljedeći:

1. Općina Čađavica pristupiti će dodatnoj nabavci sredstava za dezinfekciju ruku i prostora i podijeliti ustanovama na području općine Čađavica,

2. Daje se ovlast komunalnom redaru Općine Čađavica o kontroliranju i poduzimanju radnji vezanih za eventualno kršenje odluke o mjerama ograničavanja društvenih okupljanja, rada u trgovini, uslužnih djelatnosti i održavanja sportskih i kulturnih događanja, koju je donio Stožer civilne zaštite RH dana 19.03.2020. godine,

3. Općina Čađavica, sukladno odluci načelnika, do daljnjega je za javnost zatvorila Malu školu, sve javne zgrade, društvene domove i prostorije Općine Čađavica. Svakodnevno se provodi dezinfekcija javnog prostora koji se koristi.

4. Kao mjera sprečavanja širenja COVID-19 bolesti buduća komunikacija stožera Civilne zaštite općine Čađavica odvijati će se elektroničkim putem u realnom vremenu putem posebne Viber grupe, osim u iznimnim slučajevima.

Svi zaključci Stožera civilne zaštite općine Čađavica biti će javno dostupni na internet stranicama Općine Čađavica.

Iz Stožera civilne zaštite općine Čađavica još jednom apeliraju na sve građane da se odgovorno ponašaju i provode mjere samozaštite, te se pridržavaju svih dosad donesenih uputa i preporuka. Također, naglašavaju kako svatko mora biti svjestan odgovornosti za vlastito zdravlje, zdravlje obitelji i sugrađana.

Ožujak 20, 2020

Poštovani građani,

obavještavamo Vas da do daljnjega Općina Čađavica ne prima stranke.

U slučaju hitnosti možete nas kontaktirati na broj telefona 544-254; 099/350-8872 i e-mail: opcina@opcina-cadjavica.hr

 

Ožujak 19, 2020
 
 
Od ponoći na snazi odluke Stožera civilne zaštite RH u svrhu sprječavanja širenja zaraze novim koronavirusom.
 
Ovim odlukama zabranjuju se javna okupljanja i sportski događaji, obustavlja rad u ugostiteljskim objektima i prodavaonicama osim prehrambenih i ljekarni, obustavlja se rad sportskih i rekreacijskih centara i obustavljaju se vjerska okupljanja. Na snazi je i privremena zabrana kretanja osoba preko graničnih prijelaza. Za provedbu mjera bit će zaduženi stožeri civilne zaštite jednica lokalne i područne (regionalne) samouprave kroz aktivaciju operativnih snaga sustava civilne zaštite.
 
 
Odluka o mjerama ograničavanja društvenih okupljanja, rada u trgovini, uslužnih djelatnosti i održavanja sportskih i kulturnih događanja. Obvezno je strogo se pridržavati protuepidemijskih mjera i stroge mjere socijalnog distanciranja iz ove Odluke u trajanju od 30 dana od dana donošenja ove Odluke.
 
Stroga mjera socijalnog distanciranja nalaže izbjegavanje bliskog osobnog kontakta u razmaku od najmanje dva (2) metra u zatvorenom prostoru i jednog (1) metra na otvorenom prostoru.
 
Protuepidemijske mjere koje se nalažu ovom Odlukom su: zabrana održavanja svih javnih događanja i okupljanja više od 5 osoba na jednom mjestu te obustava rada u djelatnosti trgovine osim:
 
  • prodavaonica prehrambenih artikala
  • prodavaonica prehrambenih i higijenskih artikala
  • tržnica i ribarnica
  • specijaliziranih prodavaonica za prodaju i izdavanje lijekova (ljekarne)
  • specijaliziranih prodavaonica za prodaju i izdavanje veterinarsko-medicinskih proizvoda
  • poljoprivrednih ljekarni
  • benzinskih postaja
  • kioska
  • pekarnica
  • kemijskih praonica rublja
  • specijaliziranih prodavaonica za prodaju ortopedskih i drugih pomagala
  • specijaliziranih prodavaonica dječje opreme
  • specijaliziranih prodavaonica hrane za životinje
  • izdavanje građevinskog materijala na temelju narudžbe u maloprodaji
  • logističkih i distributivnih centara hrane, pića i higijenskih proizvoda i
  • veledrogerija
 
Obustava 
 
  • rada svih kulturnih djelatnosti (muzeji, kina, knjižnice, čitaonice) te obustava održavanja izložbi, revija i sajmova
  • rada ugostiteljskih objekata svih kategorija, uz izuzetak usluge pripreme i dostave hrane, usluge smještaja te rada pučkih i studentskih kuhinja
  • rada uslužnih djelatnosti u kojima se ostvaruje bliski kontakt s klijentima (npr. frizeri, kozmetičari, brijači, pedikeri, saloni za masažu, saune, bazeni)
  • svih sportskih natjecanja i organiziranih treninga te obustava rada teretana, sportskih centara, fitness i rekreacijskih centara
  • održavanja dječjih i drugih radionica te organiziranih plesnih škola
  • rada autoškola i škola stranih jezika
  • vjerskih okupljanja
 
Prodavaonice i objekti koji nastavljaju rad u skladu s ovom Odlukom obvezni su:
 
  • osigurati da se kod ulaska u prodavaonice i objekte ne stvaraju gužve, te jasne upute o tome staviti na sve ulaze u prodavaonice i objekte kao i ostala prodajna mjesta
  • svu rasutu robu prodavati zapakirano
  • primjenjivati mjere pojačane higijene i svakodnevnog čišćenja svih prostora
  • organizirati rad tako da bude osigurana što veća međusobna udaljenost radnika uz poštovanje stroge mjere socijalnog distanciranja
  • redovito provjetravati prostore
  • osigurati punktove s dezinfekcijskim sredstvima za ruke u prostorima za korisnike te uz njih postaviti kratku obavijest o općim mjerama smanjenja rizika od zaraznih bolesti
  • na vidljivim mjestima istaknuti upute i preporuke za pridržavanje općih pravila o higijeni te strogoj mjeri socijalnog distanciranja
  • redovito provjetravati prostore
  • na vidljivim mjestima istaknuti upute i preporuke za pridržavanje općih pravila o higijeni te strogoj mjeri socijalnog distanciranja
 
Poslodavci su obvezni:
 
  • organizirati rad od kuće gdje je moguće, otkazati sastanke ili organizirati telekonferencije i koristiti druge tehnologije za održavanje sastanaka na daljinu
  • otkazati službena putovanja izvan države osim prijeko potrebnih
  • zabraniti dolazak na radna mjesta radnicima koji imaju povišenu tjelesnu temperaturu i smetnje s dišnim organima, a posebno suhi kašalj i kratki dah.
Stožeri civilne zaštite dužni su osigurati provedbu i nadzor provođenja mjera iz ove Odluke, a posebno kroz aktivaciju operativnih snaga sustava civilne zaštite.
Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja i objavit će se na mrežnoj stranici Ravnateljstva civilne zaštite. (www.koronavirus.hr)
 
 
Najnovije vijesti se mogu pratiti na službenoj stranici Vlade Republike Hrvatske https://www.koronavirus.hr
 
 
U nastavku tekst Odluka:
 

Stranice